Dekorasyonda Mutluluk Ayrıntılarda Gizli

döşemelik kumaşlar
dekoratif yastıklar
Ev dekorasyonu dediğimizde aklımız gelen ilk başlıklar koltuklar, koltuk kumaşları, perdeler, sehpalar, halılarımız, duvarlarımız ve bunların hem çizgisel hem de renk kombinasyonunun bizi ve tarzımızı yansıtacak denli uyum içinde dansıdır.
Ben de bu konuda sizlerle hem fikrim. Ancak asıl olanın tamamen ayrıntılarla ortaya çıkarılabileceği kanısındayım. Elbette koltuğun modeli, ayağı sırt-popo genişliği çok önemli. Kimimiz oturunca içine gömülebileceğimiz, hazır kıta uyku - şekerleme - tasarımları huzurlu bulurken, kimimiz oldukça sert tabanlı oturmaya meylettiren - zorla - koltukları kendimize yakın hissederiz.
Asıl huzur detaylarda başlıyor yine de. Dekoratif yastıklar ve koltuğumuzu kaplayan döşemelik kumaşlarda.
Desenler, renkler ve dokumalar yemeğimizin baharatı, tadı ve dokusu oluyor bir anda. Yani biz oluyoruz. "İşte bu benim evim" diyoruz. "Ohhh! evim evim güzel evim" oluyoruz 1 haftalık tatilinde bile olsa :))
Bu konunun çoktan ayırdına varmış bir e-ticaret sitesi buldum bu akşam. www.evimstil.com
Tek kelime ile muhteşem yastıklar, döşemelik kumaşlar, goblen tablolar, popartlar,
suzani çalışmaları. Uygulama alanları oldukça başarılı. Herkesin kendi zevkine göre bir şeyler bulacağından eminim. Fiyatların minimilize edilmiş olması da ayrı bir keyif veriyor tabi ki. Bu akşam ilk siparişimi verdim. Salonuma biraz daha hareketlilik katacağına eminim. Sanki çok durgunmuş gibi :D

Yorumlar

  1. < Siteyi inceledim, yastıklar ve tablolar şahane, siparişimi bugün verdim, kargoya anında verilmiş mesajı geldi gün içerisinde, sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zener Kartlarıyla Duyu Ötesi Algılama Yeteğinizi - 6. Hissinizi - Test Edin...

Oriflame Tender Care

Göğüs Büyüten Mucize Bitkiler

Cilt Lekeleri için Oriflame Novage Bright Sublime

Oriflame Aralık Kataloğu

Oriflame Danışmanı Olmak Bu Kadar Kolay