Cilt Lekeleri için Oriflame Novage Bright Sublime

Sivilce Lekeleri, Güneş Lekeleri, Yara İzleri için Doğal Çözüm Novage Bright Sublime

NovAge Bright Sublime ile cilt rengindeki kusurlar ve kırışıklıklarla vedalaşabilirsiniz. Koyu lekeleri azalttığı, cilt tonunu aydınlattığı ve ince çizgileri yumuşattığı klinik olarak kanıtlanan NovAge Bright Sublime, her zaman hayalini kurduğunuz pürüzsüz cilde kavuşmanızı sağlar.
Pürüzsüz Cildiniz Işıldasın!

NovAge Bright Sublime ile her yaşta aydınlık ve pürüzsüz bir cilde sahip olabilirsiniz. Bu yeni ve geliştirilmiş cilt bakım serisi; koyu lekeleri, eşit olmayan cilt tonunu ve kırışıklıkları hedef alır. Gardenya Kök Hücre Özü ve patentli Multi-Bright Teknolojisi ile desteklenen NovAge Bright Sublime’in koyu lekeleri %50’ye kadar azalttığı*, cilt tonunu eşitlediği, ince çizgi ve kırışıklıkları yumuşattığı klinik olarak kanıtlanmıştır.
*12 hafta süren klinik test sonuçları. Tüm NovAge Bright Sublime set ürünleri bir arada rutin olarak kullanımı ile sadece temizleyici ve NovAge Bright Sublime serum kullanımına göre karşılaştırılmıştır.

Editörün kişisel toplantı notu : Sadece bir ay önce kullanmaya başladığım bright sublime setini iki ay kadar önce bir arkadaşıma önermiştim. Kullanımından üç hafta sonra beni arayıp "aynanın karşısından ayrılamıyorum... kendime bakmaya doyamıyorum. Ağdadan kalan lekeler vardı yüzümde, o kadar azaldı ki görsen şaşırırsın!" dedi. 
Oriflame ürünlerini hem satıyor hem de eğitim veriyor olmama rağmen cidden inanamamıştım. Çünkü ben de yıllardır yüzlerce leke kremi denemiştim ve sonuç tamamen hüsrandı. Tabi ki hemen aldım. Bir gün bile beklemedim :D
Tam bir aydır kullanıyorum. Oriflame Bright Sublime Sonucu:
Klinik test sonucu olarak açıkladıkları yüzde 50 nin çok üstünde bir leke görünümünde azalma var. Hatta net bir ifade ile sabah akşam cildine krem sürmekte erinen ben, bir uygulamayı dahi kaçırmıyorum. Çünkü fondöten kullanmayı resmen bıraktım. Sadece çok hafif aydınlık vermesi için gözaltı kapatıcısı kullanıyorum. 
Ücretine gelince; katalog satış fiyatı şu anda kampanyada; 230,00 TL.
Eğer Oriflame üyesi iseniz size gelişi 174,00 TL.
İçeriğinde 6 adet ürün var. Bir adet jel köpük temizleyici, bir adet tonik, bir adet gözaltı kremi, bir adet lekeler için leke giderici güçlü serum, bir adet gündüz kremi, bir adet gece kremi.
Üstelik anti-aging. Yani ince kırışıkları gözle görülür ölçüde yok ediyor.
Fiyatını düşününce inanılmaz uygun. Şu an üstünüzde bulunan kıyafetlerin toplam tutarına bakarsanız, 6 adet leke giderici doğal ürüne bu rakamı ayakta alkışlıyorum.
Dikkat !!!
Oriflame sublime bright serisi sadece kış aylarında kullanım için uygundur. 
yazın güneş koruyuculu ürünlere geçiyoruz.
Nisan ayına kadar devam ediyorum. Ardından True Perfection Setini deneyeceğim.
Gözenek küçültücü ve aydınlatıcı set :))
Deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim...
Yiyemediğiniz hiç bir şeyi cildinize sürmeyin...
Oriflame'den indirimli alışveriş ve ya üye olarak kendi işinizi kurmak için Lütfen iletişim formunu ve ya bilgilerinizi sayfanın en altında yer alan formu doldurun... (FORMLARI DOLDURURKEN LÜTFEN İSİM SOYİSİM KıSMıNıN HEPSİNİ BÜYÜK HARF OLARAK GİRİN...)
Sağlıklı günler :D

Yorumlar

  1. Benim yüzümü mahfetti asla önermem kimseye hakkımıda helal etmıyorum oriflama 260 tl düşünmeden verdim yüzümdeki dogum lekesi gecsın dıe yuzumu berbat ettı kapıya cıkamıyorum artık

    YanıtlaSil
  2. Yüzünüzde ne gibi etkisi oldu bende yeni kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zener Kartlarıyla Duyu Ötesi Algılama Yeteğinizi - 6. Hissinizi - Test Edin...

Göğüs Büyüten Mucize Bitkiler

Oriflame Tender Care

Oriflame Aralık Kataloğu

Saç Uzatan Formüller