Yıpranmış Saçlara Çözüm

Yıpranmış saçlarınız için üzülmenize gerek yok. Çözümü var. Herkesin bildiği bir kaç doğal ürünü evde kendiniz uygulayarak boyadan ve röfleden yıpranmış hatta yanmış olan saçlarınızı eskisi gibi yumuşak ve bakımlı hale getirebilirsiniz.
Yıpranmış saçlara bitkisel çözüm...
Bir çay bardağı zeytin yağı, bir çorba kaşığı bal, bir kahve fincanı süt ve bir yumurta sarısını karıştırarak saç uçlarına daha fazla olmak üzere iyice sürün. Ardından streç film ve ya hava geçirmeyecek başka bir örtü ile kapatıp ortalama 40 dakika ve ya bir saat beklettikten sonra asit oranı düşük bir şampuanla yıkayın. Bir gün ara verin. İkinci gün elma sirkesini sadece saç uçlarınıza güzelce yedirin. 30 dakika (yarım saat) bekleyin ve yıkayın. Bir gün ara verin ikinci gün yine zeytinyağlı karışımı Yıpranmış saçlarınıza uygulayın. Bu tekrarı iki hafta sürdürün. Sonuç sizi memnun edecek. Bu kürleri sadece boyadan ve röfleden yıpranmış saçlarınıza değil yanmış, lastik gibi olmuş saç uçlarınıza da uygulayabilirsiniz.

Yorumlar

  1. valla bende aynı dertten muzdariptim. şuan restorex kullanıyorum dökülmelerimi azalttı.saçımada müthiş derecede bakım sağladı bilginize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökülmeye karşı Likid Keratin Şampuanını tek geçerim, çünkü hem tam organık bitkisel olmasına rağmen saçı yumuşacık yapıyor, çok tatlı bir şampuan bana doğayı hatırlatıyor.

      Sil
  2. Arkadaşlar, saçı onaran gürleştiren ve dökülmelere iyi gelen E vitamini içeren Evin Ampul şampuanınıza ekleyerek kullanabilirsiniz. Ben çok memnun kaldım. Eski adı Evigen, Eczanelerde artık Evin Ampul olarak satılmaya başlanmış.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar ben herşeyi denedim. Yıpranmış saça iyi gelen çok şey var ama kalıcı onaran bir ürün bulabildim. Keratin. ama her keratin de işe yaramıyor. paralar boşuna gidiyor. Bu bakımdan size tavsiyem katkısız keratin kullanın. kesin memnun kalırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebahat Hanım, bu Katkısız Keratin dediğiniz Liquid Keratin Serumu mu? Bunu benim arkadaşım da bahsetmişti, O da yıpranmış yanmış saçına yüklemiş saçları düzelmiş, çok çok memnundu, eğer sizin dediğiniz de buysa ben de kullanacağım ama fiyatları nasıl? çok pahalıysa alamayabilirim. Neriman

      Sil
  4. Arkadaşlar liquid keratin sakın ama sakın almayın bu dolandırıcılara aldanıp. Ben aldım keratin falan değil bildiğiniz şekerli su gibi birşey insanları dolandırıyorlar heryere böyle şeyler yazıyorlarki alın diye hepsi yalan paranıza yazık sakın almayın sakınn!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben yine de aldım evet biraz pahalı. ilk seansta saçımın %60 toparladı. Yıkadığımda da etkisini hiç kaybetmedi, Daha iki tüp var. Birer hafta arayla 2 kere daha uygulayacağım. Şimdilik çok memnunum. Neriman

      Sil
    2. Bende liquid keratin sipariş verdim ama almicam içime sinmedi bi türlü zaten sitelerinde indirimin kronometresi koymuşlar bitince tekrardan başlatıyorlar sohbet kısmında kadına indirim ne zaman bitecek diye sordum bugün son dedi ertesi gün baktım yine fiyatların üzerini çizip güya indirim yapmış gibi gösteriyorlar yine günahlarını almim hiç kullanmadım sonuçta ama yorumlarda çok abartılı geldi bana sanki dünyanın en mükemmel şeyiymiş gibi bahsetmişler yukarıdaki sebahat isminde bir bayan övmüş keratini aynı isimde biri kadınlar kulübündede bu üründen bahsetmiş bide katıksız keratin yazarsanız çıkar diyorlar sanki normal bi vatandaş yazmış gibi göstermeye çalıştıkları belli.

      Sil
  5. Saç Besleyici Maske

    Malzemeler

    1 tatlı kaşığı hindistan cevizi yağı
    1 tatlı kaşığı shea butter
    1 çay kaşığı e vitamini
    1 çay kaşığı b5 vitamini
    1 çay kaşığı keratin,

    Malzemeleri karıştırın ve saçlarınıza uygulayın saç boyları ve uçlarında etkili olacak bu maskeyi saçınızda yarım saat bekledikten sonra saçlarınızı yıkayın.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba benim saçlarım sürekli fön çektirdiğim için aşırı yıpranmış gözüküyordu. Eczaneden Zigavus'un aloe veralı saç bakım maskesini ve argan yağlı şampuanını aldım. Çok memnunum 2 aydır kullanıyorum saçlarıma canlılık geldi ve o yıpranmış görüntü kayboldu, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. Sık sık saç rengini değiştiren biri olarak benim de elbette saçlarım yandı hem de bir kaç sefer :) Ben de çözümü evde katkısız keratin yükleyerek buldum. evde uygulanabilmesi en cazip tarafı çünkü artık kuaförlere pek güvenmiyorum. katkısız keratin bakımı diye araştırırsanız eminim işinize yarayacaktır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zener Kartlarıyla Duyu Ötesi Algılama Yeteğinizi - 6. Hissinizi - Test Edin...

Göğüs Büyüten Mucize Bitkiler

Oriflame Tender Care

Cilt Lekeleri için Oriflame Novage Bright Sublime

Oriflame Aralık Kataloğu

Saç Uzatan Formüller